Sunday 28 August 2011

it's over..

peace be upon u and hi peeps (^_~)

pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik dan pejam dan celik.. akhirnya Ramadhan dah sampai ke penghujungnya.. hari ini 29/8/11 bersamaan 29 Ramadhan 1432 Hijrah. Masa mula-mula puasa dulu terasa lama jer sebulan nak puasa..tapi sekarang.. dah nak habis.. Aku pasti akan rindu suasana solat teraweh berjemaah di Masjid Jalan Bharu.. Semoga akan ada kesempatan lagi pada Ramadhan seterusnya..


insyaAllah kalau esok memang confirm raya.. harap-harap tak hujan la.. dan dikesempatan ini.. saya sebagai cik punya blog, ingin mengucapkan selamat hari raya dan mohon dimaafkan segala kesalahan sama ada telah dilakukan secara sedar atau tidak.. Mohon diikhlaskan segalanya..

aku harap aku akan istiqamah dengan segala benda yang aku buat dalam bulan Ramadhan ni.. Semoga ia tidak terbantut seperti habisnya Ramadhan..dan aku harap korang pun akan istiqamah jugak.. sesungguhnya aku memang teringin sangat tahap mega nak masuk dalam SALAM PERANTAUAN yang selalu ada dalam paper UTUSAN tu.. aku teringin gilak nak berpuasa dan beraya kat negara orang dan rasa suasana kat tempat orang.. Aku doa semoga akan ada kesempatan itu.. ameeen.. (^_^)

InsyaAllah..minggu depan akan ku jejak sekali lagi tanah UiTM SHAH ALAM sebagai siswazah tahun pertama.. semoga segalanya dipermudahkan..

HAPPY EID PEEPS.. 


No comments:

Post a Comment