Thursday 22 December 2011

December-the end of 2011

assalamualaikum and hi peeps (^_~)

#i've decided to write this entry in Malay =D

sudah berkurun jugak la since my last post which i think in november... well, life is hectic.. nak update pun kena curi-curi masa.. kalau tak curi, alamatnya bersawang la blog beta ni.. oohhooo..itu sangat kasihan kalau benar-benar berlaku.. 

minggu ni adalah minggu terakhir untuk sem 1.. memang terasa kejap jer.. dan final exam will start next year which i think in just 2 weeks..lol~~ selain aku akan sit for final exam dalam masa terdekat ni, aku juga baru dapat berita gembira which is maksu had gave birth to 2 little gorgeous-cute-twin boys on the December 16th bersamaan hari Jumaat.. babies adalah kembar tak seiras. Si abang (Anas Azfar) rambut lebat, gelap sikit dari si adik dan aku rasa muka dia macam paksu manakala si adik (Anas Azwar) rambut jarang, lebih cerah dari si abang dan aku rasa lebih iras kepada maksu. Alhamdulillah, semuanya selamat. Sesungguhnya kelahiran babies ni sangatlah ditunggu-tunggu kerana buat julung-julung kalinya dalam family kitorang ada kembar.. so, excited la sikit *ok, excited banyak sebenarnya

-anas azfar-

-anas azwar-

Final week ni memang sibuk. Banyak perkara kena selesaikan plus nak belajar lagi for final.. But yeah, everything will go just fine, InsyaAllah. Sesunggunya aku sangat tak sabar nak jumpa si kembar..! semoga si kembar jadi anak yg soleh.. yang berbakti kepada ibu bapa, agama dan bangsa.. :)

No comments:

Post a Comment